Tuesday, October 12, 2010 | By: Dee

AutoCad

5-6 tahun dah berlalu semenjak semesta pertama di UiTM, teringat lagi khursus2 yg diambil ketika tu, Kimia, material science, matematik dan yg paling seronok masa tu adalah AutoCad..sbb kerjanya bermain dgn tetikus dan screen sahaja, kegembira sgt terasa bila drawing yg diamanahkan berjaya disiapkan, tapi 2D je la. huhuhuhu...ooo by the way, Autocad tu adalah software lukisan kejuruteraan.selain Autocad ada juga software2 lain yg mempunyai kriteria yg hanpir sama antara yg terkenal adalah Solid Work.

Walaupin keputusan agak cemerlang untuk khursus Autocad tu,tapi jgn la bagi task tuk melukis tu skrg,mungkin mengambill masa yang lama untuk 1 lukisan yg simple pun.huhuhu...walaupun minat,tapi kalau dah tinggalkan 5 -6 tahun, lupa gak...tambahan software ni sentiasa ada version terbaru.

Tapi apakan daya, bila bekerja kita tak boleh nak memilih kerja2, so bila bos bg,apa yang dia tau mesti siap, cantik, kemas dan memang d'boom..So, apa lagi, terpaksa la cari bidan terjun yang sudi mengajar dan mempolish balik memory terhadap Autocad ni...Terima kasih banyak-banyak pada beliau, tak lena tido malam beliau memastikan saya boleh menyiapkannya....atas jasa beliau,alhamdullillah siap juga.

Boss..jangan komen banyak2 ye..

Thank You very much ( ^_^ )

0 comments:

Post a Comment